RUTA DEL VANDALISME 2

Aquest matí, aprofitant que una vegada per totes feia sol, les alumnes de l’escola hem sortit a fer una una nova ruta per comprovar si la gent tira deixalles al terra. Hem anat fins al Rec de les Nogueres i els voltants de la pista poliesportiva.

Hem fet una passejada totes juntes gaudint del dia que feia, però alhora ens hem fixat què hi havia al costat del camí. Malauradament hi hem trobat deixalles. En el tram del Rec de les Nogueres hi hem trobat mocadors de paper, alguna cagarada de gos, plàstics i envoltoris. Al voltant de la pista hi hem trobat moltes coses: cargols rovellats, llaunes de begudes, plàstics i diversos papers.

Aquesta ruta s’inclourà dins les altres rutes que ja hem fet pel poble i que es presentaran aquest divendres a les 10 del matí a la sala polivalent de l’escola.

Aquest migdia les mestres hem creat aquest vídeo per presentar les propostes aquesta setmana a tots els nens  nenes de l’escola i començar a preparar l’exposició.