HEM FET L’HORT

Avui hem fet l’hort de l’escola. Al matí els alumnes de la classe dels Iphones han fet una classe de matemàtiques tot mesurant el seu perímetre i les seves dimensions. Un cop a classe han dissenyat com havia de ser l’hort. A la tarda hi hem plantat tots junts escaroles, espinacs i cebes. A més també hem plantat pensaments i violes que hi donen molt color. Una brigada de regadores han donat vida a l’hort. Durant les setmanes següents tindrem molta cura d’ell i segurament que hi plantarem més verdures.

Abans de marxar hem convidat a totes les mares i pares a veure l’hort de l’escola.

Feu clic a la foto per veure l’àlbum