FINS AVIAT JULIE!

Aquest matí els nens i nenes de la classe dels Iphones s’han trobat després d’un pilot de mesos sense la Julie. Aquella noia alta com un Sant Pau i amb un somriure a la cara cada dia se li ha acabat la suplència. Durant aquest temps la Julie ha fet feina de formiga a l’escola, però hi ha deixat empremta. Ahir ho van celebrar com cal a la classe.

A més també ens va presentar una part de la seva família que s’estima molt, l’Aleia, una serp molt eixerida. Ens va explicar com viu i què menja. Li va portar un bon esmorzar a l’escola, però estava una mica espantada i no va voler menjar-se un ratolí prou suculent.

Segurament que la Julie estarà molt temps al nostre equip…Fins aviat Julie!