CALENDARI ESCOLAR CURS 2022-23
MANUAL D’ACOLLIDA FAMILIES NOVES (En revisió)
AUTORITZACIONS
FULL ACTUALITZACIÓ DE DADES ALUMNES
FULL COL·LABORACIÓ LECTURES EN FAMÍLIA
ÚS D’IMATGES I PROTECCIÓ DE DADES
PROJECTES D’ESCOLA
PROGRAMACIÓ GENERAL ANUAL 2022-23
MEMÒRIA ANUAL DE LA ZER CURS 2021-22
MEMÒRIA PdD ESCOLA DE L’ESTANY 2018-22
RESULTATS COMPETÈNCIES BÀSIQUES CURS 21-22
RESULTATS COMPETÈNCIES BÀSIQUES CURS 22-23
PLA FUNCIONAMENT DEL SERVEI DE MIGDIA 2019-20
PÒSTERS CURS 2021-22
INFO COVID-19/CURS 2021-22
AUTORITZACIÓ DE GESTIÓ DE CASOS COVID-19
DECLARACIONS RESPONSABLES – COVID-19
PLA STEM 2019-2020
ROBÒTICA I EXPERIMENTACIÓ A L’ESCOLA
PROPOSTA PEDAGÒGICA 2019 – 2020
EXTRAESCOLARS ALUMNES DE SECUNDÀRIA DE L’ESTANY
PLA STEM. GENERALITAT DE CATALUNYA
RESUM PLA STEM (GENERALITAT DE CATALUNYA)
2020 STEM Discovery Campaign – Project
STEM Discovery Campaign activities’ map
COMUNITAT EDUCATIVA 2018-19
CONVOCATÒRIA DE LA TROBADA DE LA COMUNITAT EDUCATIVA 2018-19
COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA DE L’ESTANY. FULL DE RUTA 2019
COMUNITAT EDUCATIVA. COMISSIONS
ALTRES DOCUMENTS
EL MODEL LINGÜÍSTIC DEL SISTEMA EDUCATIU DE CATALUNYA
EL TRACTAMENT I ÚS DE LES LLENGÜES AL SISTEMA EDUCATIU
FORMACIÓ TILestany (LLORENÇ COMAJOAN)
ARTICLES A REVISTES
LA GESTIÓ DE L’ESCOLA RURAL. REVISTA FORUM. TONI COMAJOAN/RAÜL SÁNCHEZ (maig 2021)
ESCOLA 0-3. L’ETAPA 0-3 EN POBLES PETITS. REVISTA INFÀNCIA. MIREIA RIBALTA (març 2021)