L’ESCOLA I LA ZER GUANYEM UN ALTRE PREMI

Si no fa gaires setmanes guanyàvem un Baldiri i Reixac a l’Escola de l’Estany, avui n’hi hem de sumar un altre.

Avui, a l’Institut d’Estudis Catalans de Barcelona, la Fundació Espavila ha fet un acte d’entrega de la 7a convocatòria de les Beques Educar Fomentant l’Esforç. L’objectiu de la convocatòria és estimular i promoure totes aquelles iniciatives que es duguin a terme a Catalunya en l’àmbit educatiu i lúdic de 0 a 18 anys per promoure la cultura de l’esforç inculcant valors fonamentals com ara treball, responsabilitat, sinceritat, optimisme, etc.

La nostra escola i la nostra ZER era una de les finalistes amb el Projecte Canta amb signes de l’àrea de Música de la ZER.

L’Alba Aparicio i el Sergi Valls, assitents a l’acte. L’Alba és mare de la ZER i és qui ens tradueix totes les cançons amb llengua de signes catalana.

Fotografia dels representants dels quatre projectes premiats i dels membres de la fundació Espavila.

I avui hem obtingut una d’aquestes beques, un important reconeixement a la feina que fem i una aportació econòmica important per tirar endavant el projecte durant tot el proper curs a les nostres escoles.

Ens felicitem per la fita obtinguda. Molt bon estiu!!!