EL MENJADOR ARRENCA AMB FORÇA

Aquest any al menjador hi hagut canvis: empresa, monitores…i s’ha començat amb força. La Pili és la responsable i la Laura hi fa les pràctiques de monitora. Les dues cada dia reben amb un somriure als nens i nenes que es queden al migdia a l’escola. Amb els pocs dies que portem d’escola ja han batut un rècord, l’altre dia eren 17 a dinar!

Bravo!

La filosofia del menjador de l’escola és un espai de lleure de migdia on es dina i a vegades també s’hi fan algunes activitats dirigides. El menjador de l’escola no és un espai que funciona a part de l’escola sinó que és una continuació i enllaç de les activitats que es fan durant el matí i les de la tarda.

Tant el claustre de mestres, com l’AMPA i l’empresa que porta el dinar estan creant una comissió de menjador per tal del bon funcionament d’aquest servei.

Si cliqueu a sobre la foto en podreu veure’n més