Hem detectat polls a l’escola

Polls a la comunitat de petits

hem trobat alumnes de la comunitat de petits que tenen polls i cal fer el tractament adequat.

• Els informem de la importància de combatre junts, famílies i escola el problema de paràsits.
Si no ho fem junts no ho arreglarem!

• Hem detectat alguns casos, i per això els passem la següent informació:

Segons el que es va acordar al Consell Escolar de dia 23 de maig de 2007, en cas de que es detectin paràsits a un/una alumne/a el procediment a seguir serà el següent:

– El/la mestre/a citarà els pares per a comunicar-ho personalment.
Si qui ho ha detectat són els pares, aquests seran els que ho hauran de comunicar a l’escola.

– En qualsevol dels casos CALDRÀ SEGUIR LES MESURES SEGÜENTS:

1. Rentar el cabell del nen/a amb un xampú normal, dos o tres cops per setmana.
2. Raspallar el cabell cada dia amb molta incidència, amb una pinta específica (té les pues molt juntes, llargues, es ven a les farmàcies).
Incidir molt especialment en les zones del clatell i darrera orelles.

Us podeu descarregar la circular aquí

Gràcies per col·laborar

Reunió del Menjador Escolar

Dimecres 26 de setembre a les 16:45 h tindrà lloc la reunió informativa sobre el menjador escolar . Trobada en el pavelló de l’escola.

Aquest curs 18-19 el Servei de Menjador està gestionat per l’empresa Scolarest dins el contracte de gestió signat amb el Consell Comarcal del Baix Empordà.

En aquesta trobada l’empresa explicarà el Projecte educatiu del servei i atendrà a tots els dubtes de les famílies usuàries del Menjador Escolar

Més informació a la web d’Scolarest.

Podeu veure la presentació de la reunió aquí ( en breu )

Reunions d’inici de curs 18-19

Benvolguts pares i mares,
Les reunions amb les famílies es faran a les 19:30h al pavelló de l’escola.
Les dates són:

Dijous 6 de setembre. Comunitat de petits ( P3, P4 i P5)

Dimarts 18 de setembre. Grup dels mitjans ( 1r, 2n i 3r)

Dimecres 19 de setembre. Grup dels grans ( 4t, 5èi 6è)

També hi haurà reunió de menjador escolar pels usuaris del servei el proper dimecres 26 de setembre .

També podeu demanar informació de tot allò que no us quedi clar a través del correu electrònic b7002569@xtec.cat.

JORNADA DE TREBALL ESPAIS EXTERIORS 22.04.2018

El diumenge 22 d’abril es va fer la primera jornada de treball conjunta, primeres actuacions en els patis de primària i manteniment en els patis d’infantil.

Va ser un matí de treball compartit amb les famílies i escola, acabant amb una arrossada popular.

Cliqueu l’enllaç on trobareu totes les fotografies:

A més a més us deixem un petit vídeo resum:

AGRAÏM A TOTES LES FAMÍLIES QUE ENS HAN AJUDAT A TIRAR ENDAVANT AQUESTA PRIMERA FASE D’ACTUACIÓ.