Informació del curs escolar 2018-19

El proper curs les classes s’iniciaran el dimecres 12 de setembre  en horari de matí i tarda de  8:30h a 12h  i de 15h a 16:30h per Educació Infantil i Primària.
Els/les alumnes de P3 els dies 12, 13 i 14 de setembre faran horari d’adaptació només pels matins. Llegiu la informació adjunta.
Amb la present també us volem convidar a participar en la dinàmica del centre. Un centre acollidor on cadascun dels seus sectors educatius intenta ser un element viu i actiu de la formació dels vostres fills i filles.
Les reunions amb les famílies es faran a les 19:30h al pavelló de l’escola. Les dates són:

Dijous 6 de setembre. Comunitat de petits ( P3, P4 i P5)

Dimarts 18 de setembre. Grup dels mitjans ( 1r, 2n i 3r)

Dimecres 19 de setembre. Grup dels grans ( 4t, 5èi 6è)

També hi haurà reunió de menjador escolar pels usuaris del servei. S’informarà de la data properament via web i xarxes socials.

La informació de l’AMPA sobre xandalls, bates, acollida matinal i extraescolars la podreu consultar properament a la web de l’AMPA. Us avisarem quan estigui la informació actualitzada.

Tota la informació del proper curs escolar 2018-19 la teniu en els següents enllaços:

Carta de benvinguda al nou curs 2018-19Quotes d’inici de curs 2018-19 amb els codis de barres pels pagaments.

Famílies de P3. Informació per les famílies de P3. Adaptació dels alumnes de P3.

Material didàctic: Comunitat de petits ( p3, p4 i p5), Comunitat de mitjans (1r, 2n i 3r) i Comunitat de grans (4t, 5è i 6è)

També podeu demanar informació de tot allò que no us quedi clar a través del correu electrònic b7002569@xtec.cat.

JORNADA DE TREBALL ESPAIS EXTERIORS 22.04.2018

El diumenge 22 d’abril es va fer la primera jornada de treball conjunta, primeres actuacions en els patis de primària i manteniment en els patis d’infantil.

Va ser un matí de treball compartit amb les famílies i escola, acabant amb una arrossada popular.

Cliqueu l’enllaç on trobareu totes les fotografies:

A més a més us deixem un petit vídeo resum:

AGRAÏM A TOTES LES FAMÍLIES QUE ENS HAN AJUDAT A TIRAR ENDAVANT AQUESTA PRIMERA FASE D’ACTUACIÓ.

Període de matriculació a Infantil i Primària

Dmatriculael dijous 21 al dimecres 27 de juny s’obre el període per formalitzar la matrícula dels alumnes d’educació infantil i primària pel curs 2018-19. Cal que consulteu la llista d’admesos del període de la preinscripció que trobareu penjada al taulell d’anuncis de l’escola, per saber si podeu matricular el nen/a.

Els alumnes que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que es produeixi un endarreriment per causes justificades.

Tota la documentació per la matrícula us la podeu descarregar aquí. També cal portar la Carta de compromís.

Cal portar fotocòpia del llibre de vacunes i tres fotografies mida carnet del/de la vostre/a fill/a.

Més informació a la web del Departament d’Ensenyament.

Viatge de final de curs de 6è

Els nois i les noies de 6è vam anar de viatge de final de curs a Coma-ruga ( Tarragona ) els dies 6, 7 i 8 de juny de 2018.

Aquí teniu totes les fotos i vídeos del viatge: l’hotel, les habitacions, els àpats, les activitats al mar, el dia de Port Aventura, etc. Ho varem passar genial !

Clica aquí: Fotos i vídeos del Viatge de 6è

Mestres de 6è

Festa de comiat de 6è

Els nois i noies de 6è acaben l’Educació Primària i marxen a l’institut.

Dimecres 20 de juny a les 20 h tindran lloc els actes de comiat als alumnes de 6è en el pavelló de l’escola. Els nois i noies han de venir ben guapos per la vetllada !

L’AMPA i l’escola us convida a familiars i alumnes de 6è a un petit pica pica en acabar les actuacions.

Esperem compartir amb vosaltres la festa!

Us hi esperem !!!

VELA 6è i X Regata Interescoles Vila de Palamós

Un any més els alumnes han gaudit aquest curs de 11 sessions de vela dins l’àrea d’educació física amb el Club de Vela Palamós, activitat subvencionada per l’ajuntament de Palamós.
Clicant l’enllaç gaudireu de tota l’experiència que han viscut:
X Regata Interescoles Vila de Palamós
El passat dissabte  3… Llegeix més»

Els nois i noies de 5è fan escalada

El dimarts 12 de juny 5èB i el dijous 14 de juny 5è A,  faran l’activitat d’ escalada al pavelló de Palamós. Portaran a terme una petita introducció d’aquest esport i els nostres alumnes experimentaran les sensacions d’escalar en un rocòdrom.

Mireu les fotos dels nostres escaladors ( en breu)

XX edició de la Mostra de danses

Dilluns 11 de juny al matí els nens i nenes de 3r van a ballar Danses amb música dels anys 70 a 90 al pavelló municipal de Palamós. Aquesta és una trobada que es fa cada any i reuneix els grups-classe de 3r de totes les escoles del municipi. Organitzat per les mestres de música de les escoles de Palamós

Tota la comunitat de mitjans anirà a veure els seus companys com ballen les danses. Cal portar esmorzar i ampolla d’aigua en una petita bossa. Amb la primavera plujosa d’aquest any també caldrà portar paraigües i/o impermeable. Gràcies