Ben aviat celebrarem a l’Escola Sant Jordi/na!
Com sabeu, ens agrada que les famílies visqueu les festes de ben a prop! Per aquest motiu, us fem extensible dues de les propostes a les quals ens agradaria molt que hi participéssiu.
Des del Departament d’Educació, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge d’ONU Dones Per un món digital inclusiu: Innovació i tecnologia per a la igualtat de gènere i proposem activitats per sensibilitzar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets… Llegeix més»
Entre les mesures que s’han emprès per a millorar els resultats del sistema educatiu de Catalunya, el Departament d’Educació programa una prova d’avaluació de la comunicació oral de l’alumnat de sisè curs de l’educació primària. Els resultats de la prova completen i enriqueixen les diferents… Llegeix més»
Preinscripció 23-24 Calendari , Documentació i criteris.
Totes les sol·licituds són en format telemàtic en aquests enllaços: Educació infantil (P3-P4 i P5) o Educació Primària (1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è). No es pot presentar cap preinscripció en paper a la… Llegeix més»
Des de la mirada de diversitat de l’escola volem aprofitar la celebració del Dia Mundial de la Síndrome de Down que tindrà lloc el dia 21 de març per recomanar-vos unes lectures.
Per la Comunitat de Petits us recomanem el conte “El bassal del rei Olaf”. Editorial Tramuntana 2017 i l’autora és la Mar Pavon.
Per la Comunitat de Mitjans us recomanem el conte “La Mariona té una nova amiga”. Editorial Cadí, 2008 i l’autora és la Roser Genovert.
Per la Comunitat de Grans us recomanem el llibre “El meu germà persegueix dinosaures”. Editorial Nube de tinta, 2007 i l’autor en Giacomo Mazzariol.
Aquest darrer títol s’ha treballat amb els alumnes de 5è. No us perdeu les seves recomanacions: Vídeo
Seguim treballant i descobrint la música a través de cançons, dels sons, dels instruments…
A grans ens comencem a atrevir a crear les nostres pròpies melodies, utilitzant ritme i notes. Els gravarem amb pianos virtuals i així podrem guardar-nos les nostres composicions.
Aprofitem també que a les… Llegeix més»
Dissabte 4 de març a les 9:30 h
Dilluns 6 de març a les 9 h
Dimarts 7 de març a les 15h
Rebuda en el pavelló de l’escola. Presentació del projecte educatiu del centre. A continuació visita de les instal·lacions
Presentació de Portes Obertes.
Tríptic amb informació… Llegeix més»
El mes de març el servei d’odontologia de l’Àrea Bàsica de Salut de Palamós ve a l’escola a fer les revisions bucodentals. Les revisions es faran als alumnes de 1r i 6è a la mateixa escola. Passada la revisió les famílies rebran un informe… Llegeix més»
Dimecres 1 de març, els alumnes de 3r han vist l’obra Quin embolic melic, de La companyia de teatre “La Minúscula” per treballar la perspectiva de gènere i la coeducació.
En aquestes edats els infants desenvolupen la seva identitat de gènere, és quan s’identifiquen amb més… Llegeix més»
Els nens i nenes de 3r i 4t estem aprenent molt vocabulari nou amb exercicis interactius autocorregibles gràcies a la plataforma Liveworksheets (entorn virtual d’aprenentatge).
Hem repassat els dies de la setmana, mesos de l’any, estacions i números de l’1 al 100 amb cançons. També aprenem… Llegeix més»
Del dilluns 6 de març al dilluns 20 de març hi ha el període de preinscripció escolar pel curs 2023-24.
Els/les alumnes de 6è s’han de preinscriure a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Per poder formalitzar la preinscripció, necessiten el Número d’identificació d’alumnes (IDALU). El certificat aporta… Llegeix més»
Aquest curs els nens i nenes de 2n estan portant a terme un programa per a la millora de les habilitats motrius bàsiques. Aquest programa els ajudarà a consolidar el seu correcte desenvolupament motriu.
A través de jocs i circuits, es treballa i a l’hora es gaudeix d’aquesta activitat promoguda per l’àrea d’esports i l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport (EUSES).
Clicant aquí en podreu veure fotografies i vídeos de l’activitat.
El passat divendres 10 de febrer vam anar a visitar el Museu de la Pesca, aquí teniu un recull d’imatges de l’aventura. Vam poder viure i veure una mica la vida al mar i els tresors que s’hi amaguen.
Ara tenim moltes ganes d’iniciar un… Llegeix més»
Com es va crear la Terra?, i la vida?, què hi ha dins de la Terra? Aquestes són algunes de les preguntes que s’han formulat els i les alumnes de 2n a treball globalitzat.
Per respondre-les han adoptat actituds de bons científics i científiques: han elaborat… Llegeix més»
A 6è participem al premi Atrapallibres… Llegeix més»
El divendres 24 de febrer, els nens i nenes de 4t, aprofitant que vam fer el treball globalitzat sobre l’aigua, hem anat d’excursió a la depuradora de Palamós. Hem pogut conèixer el procés de depuració i reutilització de l’aigua. També hem fet una sèrie… Llegeix més»
Aquesta setmana els alumnes d’ I5 hem començat unes noves propostes I es faran durant tres matins a la setmana (dimecres, dijous i divendres).
A les porpostes de la setmana, treballem els següents continguts:
A les sessions d’Educació Física ens hem iniciat en l’acrosport, aquesta és una activitat que combina l’acrobàcia i la coreografia on el treball cooperatiu, la responsabilitat individual i grupal és fonamental.
L’acrosport integra aquests elements fonamentals:
El CINC és una iniciativa de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura per fer créixer l’oferta i el consum de cinema infantil en català, amb la col·laboració del Consorci per a la Normalització Lingüística i de diversos ajuntaments, institucions, entitats… Llegeix més»
Els infants d’I4 hem visitat la Biblioteca municipal. La bibliotecària ens ha narrat un conte, en el que hem pogut participar de les accions, imaginar situacions i gaudir del relat. Una estona, en la que hem imaginat, fet lectura d’imatges, compartit amb els altres companys i companyes les històries que anàvem observant en els contes escollits lliurement.
Després d’esmorzar a l’exterior, hem jugat una bona estona en el parc. Un matí ben divertit!
Dilluns 13 de febrer l’alumnat de 3r va anar a Cap Gros a fer l’activitat de “Descobrint els rastres”.
Un cop allà, vam fer diferents estacions que representàven diferents tipus de rastres d’animals del bosc: petjades, excrements, restes d’aliments i òssies, nius, caus,…
Amb les diferents dinàmiques… Llegeix més»