Vacunes de 6è

indexReporters La Vila

El proper dimarts 5 de febrer a les 11h vindran a posar-nos la següent dosi de vacunes.. És imprescindible que aquest dia el vostre fill/a porti el carnet de vacunacions.

El Departament de Salut administrarà les vacunes als alumnes de 6è de l’escola segons el calendari de vacunes vigent. Les vacunes que s’administren a 6è curs de primària són les següents:

– La vacuna contra el papil·lomavirus (VPH); s’administra en dues dosis i únicament a les noies.

– La vacuna contra l’hepatitis A (VHA); s’administra en dues dosis.

– La vacuna contra la varicel·la (VVZ); s’administra en dues dosis als nois o noies que no hagin passat la malaltia ni hagin rebut la vacuna. En cas que el vostre fill o filla estigui vacunat amb una dosi se li’n administrarà la segona.

– La vacuna antimeninocòccia C conjugada (MCC); s’administra una única dosis.

Per a més informació podeu consultar el Canal Salut del Departament de Salut o trucar al telèfon 061 del CatSalut Respon.

Us agraïm per endavant la vostra col·laboració. Informació del Departament de Salut