SOS Àfrica

Una vegada més SOS ÀFRICA, el Servei de Solidaritat amb Àfrica, es posa en contacte amb nosaltres per sol•licitar la vostra col•laboració.logo-anniversary

La campanya consisteix en recollir robada usada i sabates.

Gràcies al nostre recolzament en anteriors campanyes, aquesta organització humanitària ha pogut millorar les condicions de vida de milers de persones necessitades en el Sud de Sudan (rehabilitació d’escoles i hospitals), Somàlia (300 tones rècord d’aliments en l’anterior fam) a Etiòpia (suport a quatre Llars Infantils, projectes hortifrutícoles), Guinea Equatorial (construcció d’estructures educatives) i Kenya (construcció d’escoles infantils, provisió d’aliments, instal•lació de tancs d’aigua, suport a la infància necessitada, etc.).

Finalment ens conviden a sumar-nos a la campanya “Un col•legi, un tanc d’aigua” l’objectiu del qual és aconse¬guir que un nen o nena de la regió semiàrida de Machakos, a Kenya, tingui un tanc d’aigua amb una capacitat de 5.000 litres.

Més informació a www.solidaridadescolar.com i a www.sosafrica.org Més informació aquí

Els alumnes de primària poden deixar la bossa de roba i sabates sota l’escala del passadís (davant el lavabo de les nenes) de primària i en el cas d’infantil sota l’escala de l’entrada de p3.

El període de recollida de les bosses és del dilluns 23 al dilluns 30 de setembre de 2019

Gràcies per la vostra col•laboració

Us podeu descarregar la circular amb tota la informació.