Educació infantil a la granja-escola Cavall de Troya

El divendres 5 de maig educació infantil va d’excursió a Vall-llobrega a les instal·lacions de la granja-escola Cavall de Troya.

La sortida serà a les 8:30 a l’estadi de futbol del Palamós i l’arribada a les 16:30h al mateix lloc. Cal portar el xandall de l’escola, crema solar posada, gorra, dinar i aigua, i una muda de recanvi amb el nom posat dins una bossa de plàstic.

La Granja-escola Cavall de Troya pretén reforçar els coneixements que adquireixen a les aules de la millor manera possible, diferent i divertida, a la nostra millor aula per aprendre, LA NATURA, i amb els grans aliats per fer-ho, els nostres ANIMALS. Cada activitat té un objectiu que és fomentar els valors (com el respecte, la tolerància, el civisme, la solidaritat, la convivència, etc.). Una de les eines més poderoses que tenim per poder fer-ho és l’entorn natural que ens envolta.

Descarrega’t la circular aquí. Autorització per la sortida aquí

Més informació a la web de la Granja-Escola Cavall de Troya.