El Projecte de patis de l’escola La Vila, com va començar tot.

“Somiar sols, és sol un somni.Somiar junts, és l’inici d’una realitat”
Helder Cámara.
Ja fa uns quants anys, el Cicle d’Educació Infantil de la nostra escola, va apostar per un canvi en la metodologia d’ensenyament-aprenentatge amb els alumnes.
Després de formació i assessorament adequat, vam adaptar a la nostra realitat una metodologia de treball basada en els Ambients d’Aprenentatge (sense deixar de banda els projectes i els racons).
Una nova inquietud, ens ha fet observar i analitzar els patis de l’Escola com a un bon espai d’ensenyament-aprenentatge per a tot el nostre alumnat. Creiem que aquests espais de joc dels que disposem, poden ampliar i enriquir la creativitat, la manipulació i l’experimentació, el vocabulari … de tots els alumnes que hi intervenen.
D’aquí la idea d’aconseguir que els nostres patis siguin una ampliació i connexió dels Ambients d’Aprenentatge que tenim dins les aules i espais comuns.
TOTA AQUESTA INQUIETUD ES VA TRASLLADAR CAP ELS PATIS DE PRIMÀRIA, I QUÈ MILLOR QUE UNIR ESFORÇOS EN UN SOL PROJECTE. AIXÍ VA NÈIXER:
EL PROJECTE D’ESPAIS EXTERIORS DE CENTRE,
donant continuïtat a la feina començada des de la Comunitat de Petits.
CLIQUEU L’ENLLAÇ PER VEURE COM VA COMENÇAR TOT: