Sant Jordi 2018

Aquest any Sant Jordi arriba ple d’activitats a l’escola.

Els nois i noies de 6è van a l’espai Gent gran de Palamós a fer un espectacle artístic. Pares i mares d’infantil explicaran contes a les classes. Els alumnes més grans també explicaran contes  als més petits.

Dilluns 23 d’abril pel matí els nens i nenes d’educació infantil visitaran les parades de llibres i roses del carrer major.

A la tarda ens trobarem al pati on hi haurà lectura de poemes i rodolins acompanyats dels alumnes de l’Aula musical. Els nois i noies de 6è faran un espectacle de Sant Jordi.

Als passadissos de l’escola trobareu exposats treballs de Sant Jordi.

Venda de llibres per Sant Jordi. Els/les alumnes de 5è vendran llibres el diumenge 22 i dilluns 23 d’abril per ajuda al viatge de fi de curs.

Juga a les activitats de Sant Jordi de l’edu365.cat

Informació de les activitats de Sant Jordi a Palamós