Sant Jordi 2017

Aquest any Sant Jordi arriba ple d’activitats a l’escola.

Hem organitzat una exposició de Sant Jordi a l’entrada principal.

Els nois i noies de 6è van a l’espai Gent gran de Palamós a fer un espectacle artístic. Els alumnes més grans també explicaran contes  als més petits

El divendres 21 d’abril per la tarda ens trobarem al pati on hi haurà lectura de poemes acompanyats dels alumnes de l’Aula musical. Els nois i noies de 6è faran el Musical de La llegenda de Sant Jordi.

Del dimecres 19 al divendres 21 d’abril les famílies que ho desitgin poden entrar a l’escola de 16:30h a 17 h per veure l’exposició de Sant Jordi. Els nens i nenes de l’escola us convidem a venir !

Juga a les activitats de Sant Jordi de l’edu365.cat

Informació de les activitats de Sant Jordi a Palamós.