Sant Joan florit i artesà. Premis El Caliu

Diumenge 13 de maig es celebra a Sant Joan de Palamós la diada Sant Joan florit i artesà.

De les 10.00h a les 20.00h, feu una passejada pel barri de Sant Joan, lluït amb catifes i ornaments de flors dels veïns que omplen patis, carrers i racons del barri vell de Sant Joan. Hi haurà actuacions en directe, al llarg de tot el dia: “coros”, gospel, dansa, parades d’artesania en el centre històric i de les 11.00h a les 14.00h, passejades amb ponis, al costat de l’església.

Entrega de premis del concurs de redacció El Caliu a les 11:15 h. Han participat els alumnes de 5è i 6è de Primària. De la nostra escola, en Samuel T. ha guanyat el 1r premi de 5è amb l’obra La quedada i en Jan T. el 2n premi de 5è amb l’obra Sant Joan Florit. Aquest any no hi havia tema concret, però els textos havien d’incloure obligatòriament la frase “el dia de Sant Joan Florit”.

Felicitats als guanyadors de les altres escoles de Palamós i a tots els participants ! Ens veiem diumenge 13 de maig a les 11:15h al local del Caliu, al costat de l’església de Santa Eugènia en el marc del Sant Joan Florit i Artesà.

Organitza: Associació de veïns de Sant Joan.  Més informació aquí