Suspeses les classes pel temporal de Llevant

L’escola La Vila suspèn les classes dimarts 21 i dijous 23 de gener pel fort temporal de Llevant.

Divendres 24 de gener les classes es reprendran amb normalitat.

El temporal Glòria és un temporal de Llevant que afecta tot Catalunya. Hi ha avisos de protecció civil d’evitar la mobilitat de les famílies i els mestres. La previsió és de fortes pluges, acumulació d’aigua, gran pujada dels nivells dels rius de la zona de Girona i mala mar amb onades de fins a 14 metres.

A la península Ibèrica, la llevantada o temporal de llevant, afecta principalment les zones costaneres de Catalunya, País Valencià i lesIlles Balears, al Mar d’Alboran i a l’estret de Gibraltar. És un vent humit i fred, segons l’època de l’any i la situació en altura pot provocar nevades en cotes molt baixes. A la costa, el llevant afecta especialment l’estat del mar, alçant un fort onatge, que pot provocar danys importants en platges i ports.

Us podeu descarregar el comunicat de l’escola aquí

Seguiu els avisos de protecció civil. També en podeu fer el seguiment per twitter