Premi Sambori 2017

Els alumnes de l’escola La Vila han participat al Concurs de narrativa en català Premi Sambori 2017.

L’ Arina Rachuk de 2n ha estat seleccionada com a guanyadora d’uns dels premis de la demarcació de Girona. Per aquest motiu, el dijous 30 de març assistirem a l’acte d’entrega de diplomes i guardons que es celebra a l’Escala per rebre el tant merescut premi.
Després tots els guanyadors de les diferents demarcacions passaran a la fase final de tot Catalunya .

Felicitats l’Arina !!! I felicitats a tots els alumnes i mestres de l’escola pel treball de la llengua catalana !!!

Podeu gaudir llegint l’escrit guanyador: aquí

Podeu consultar la web d’Ã’mnium on podreu veure tot l’acte.