Portes obertes a l’Institut de Palamós

El proper dimarts 10 d’abril de 17:00 a 18:30 l’Institut de Palamós fa portes obertes per mares, pares i alumnes. A les 18:30 xerrada informativa adreçada a les famílies de 1r d’ESO dels futurs alumnes.

Dilluns 9 d’abril a les 11h, la Mª Lluïsa Teixidor, directora de l’IES Palamós, la Magda Solé, coordinadora pedagìgica i dos exalumnes de La Vila vindran a l’escola a convidar als alumnes de 6è a les portes obertes de l’institut.

El mateix dilluns, els nois i noies de 6è portaran una circular amb el número d’identificador d’alumnes (IDALU), necessari per formalitzar la preinscripció a secundària.