Període de matriculació a Infantil i Primària

Dmatriculael dijous 21 al dimecres 27 de juny s’obre el període per formalitzar la matrícula dels alumnes d’educació infantil i primària pel curs 2018-19. Cal que consulteu la llista d’admesos del període de la preinscripció que trobareu penjada al taulell d’anuncis de l’escola, per saber si podeu matricular el nen/a.

Els alumnes que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que es produeixi un endarreriment per causes justificades.

Tota la documentació per la matrícula us la podeu descarregar aquí. També cal portar la Carta de compromís.

Cal portar fotocòpia del llibre de vacunes i tres fotografies mida carnet del/de la vostre/a fill/a.

Més informació a la web del Departament d’Ensenyament.