Període de matriculació a Infantil i Primària

Dmatriculael dilluns 17 al divendres 26 de juny s’obre el període per formalitzar la matrícula dels alumnes d’educació infantil i primària pel curs 2019-20. Cal que consulteu la llista d’admesos del període de la preinscripció que trobareu penjada al taulell d’anuncis de l’escola, per saber si podeu matricular el nen/a. La llista d’admesos es penja el 12 de juny.

Els alumnes que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada.

Tota la documentació per la matrícula us la podeu descarregar aquí. Quotes d’inici de curs per alumnes nous  Nota informativa  Autorització de l’AMPA

Cal portar fotocòpia del llibre de vacunes i tres fotografies mida carnet del/de la vostre/a fill/a.

Més informació a la web del Departament d’Ensenyament.