Període de matriculació a Infantil i Primària

Dmatriculael dilluns 12 al divendres 16 de juny s’obre el període per formalitzar la matrícula dels alumnes d’educació infantil i primària pel curs 2017-18. Cal que consulteu la llista d’admesos del període de la preinscripció que trobareu penjada al taulell d’anuncis de l’escola, per saber si podeu matricular el nen/a.

Els alumnes que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que es produeixi un endarreriment per causes justificades.

Tota la documentació per la matrícula us la podeu descarregar aquí. També cal portar la Carta de compromís i l’ enquesta d’edució infantil.

Cal portar fotocòpia del llibre de vacunes i tres fotografies mida carnet del/de la vostre/a fill/a.

Més informació a la web del Departament d’Ensenyament.