Òpera a l’escola

Amb motiu de la celebració del Dia internacional de l’òpera el 8 de maig,  cada any se celebren els European Opera Days que tenen com uns dels seus principals objectius oferir activitats adreçades a tots els públics per donar a conèixer l’òpera i l’activitat que es desenvolupa dins dels teatres.

En aquest context, el Gran Teatre del Liceu de Barcelona ens ha ofert veure l’obra La Ventafocs, un espectacle que resulta de l’adaptació de l’òpera La Cenerentola de Gioachino Rossini, dins l’oferta del Petit Liceu. Dimecres 9 de maig al matí els/les alumnes de 3r veurem aquesta obra en gran pantalla directa des del Teatre del Liceu.

Trobareu la guia didàctica a la web del Liceu amb tot un seguit de propostes d’activitats adreçades tant per a grans com per a petits.