L’Escola ha fet el seu Mannequin Challenge

Els nens i nenes i mestres de l’escola hem fet un mannequin challenge, hem aconseguit quedar-nos tots quiets una estona. Ja podeu veure’n el resultat, tot un èxit !

El Mannequin Challenge (en anglès “Repte Maniquí “), és un fenomen procedent d’Internet i de les xarxes socials. És molt semblant al clàssic Quadre viu del segle XIX, encara que amb tècniques de vídeo espacial, que permeten envoltar els personatges congelats. En el seu origen, un grup de joves estudiants americans de Florida haurien produït un vídeo, l’octubre de 2016 posant immòbils com si fossin maniquís, amb la cançó de fons Black Beatles de Rae Sremmurd. Des de llavors, arreu del món s’han fet molts i molts vídeos.