Les colònies de quart i cinquè. Els Refugis de Serinyà.

LES COLÒNIES DE QUART I CINQUÈ

Els alumnes de 4t i 5è de l’escola La Vila de Palamós vam anar els dies 9, 10 i 11 de maig de colònies a “Els Refugis” a Serinyà.

Varem sortir amb els autocars a les 8,30 h des de l’estadi Municipal de futbol i vam fer parada al Parc de la Draga a Banyoles. Després d’esmorzar varem visitar el parc neolític acompanyats dels monitors: en Ramon, la Marta, la Joana i l’Andrea. Ells ens van ensenyar unes cabanes que recreaven la vida dels pobles prehistòrics.

Quan vam arribar a la casa de colònies ens van explicar les normes generals i ens vam instal·lar a les habitacions.

Vam tenir una estona lliure fins a l’hora d’anar a parar taula per dinar.

Estàvem repartits en quatre grups i vam fer cinc tallers: ceràmica, galetes, pintura , foc i descoberta de l’entorn. Cada grup tenia un carnet per a controlar l’actitud, si era positiva el monitor hi posava un segell.

Les estones lliures les aprofitàvem per jugar : a futbol, a bàsquet, a voleibol, a fet i amagar… també parlàvem entre nosaltres o amb els monitors , que eren molt amables, simpàtics, generosos, divertits i amb molta paciència ( que és la mare de la ciència).

Després dels sopars vam fer un joc de nit, el primer dia, que va ser un èxit, i una desfilada de pijames molt original; el segon dia vam fer una discoteca, que , per alguns , va ser un fracàs.

De tota manera ens ho vam passar genial, vam menjar molt, vam riure, vam compartir, vam plorar… vam jugar…

Les recordarem sempre!

Enllaç a les fotos de les colònies ( en breu )

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>