Informació per @ a les famílies de l’escola

Benvolgudes famílies,

a partir d’aquest mes de desembre rebreu la  informació de l’escola La Vila a través dels vostres correus electrònics.

Tenir tots els emails de pares i mares de l’escola ha estat una feina complexa i llarga. Volem agrair tot l’esforç i hores desinteressades que han dedicat l’Eva, en Xavi i en Marc, membres de la comissió mixta TAC-famílies que han introduït els correus electrònics.

Les famílies que no rebin mails poseu-vos en contacte amb la secretaria de l’escola ja que possiblement hi ha algun error. Vigileu que els correus no us vagin al correu brossa o spam.  Si a partir d’ara hi ha canvis en els mails, igual que telèfons, adreces, etc. heu d’avisar a l’escola. Gràcies

Tot i que a partir d’ara rebreu les notificacions per email, seguirem informant via web www.escolalavila.cat i xarxes socials.