Festa de comiat de P5

Dimecres 20 de juny a les 9:30h al matí fem La festa de comiat dels alumnes de P5.

Els nens i nenes de P5 fem un espectacle ambientat en les Petites històries de Palamós. Relacionat amb el projecte de la ciutat que hem treballat aquest curs l’espectacle gira al voltant dels oficis, els pescadors i els cantants d’ habaneres, els pirates i les festes del poble

Finalment celebrarem el pas dels nens i nenes de P5 a Primària.

El comiat de P5 serà protagonitzat exclusivament pels alumnes d’aquest curs. Els nens i nenes de P3 i P4 només faran entrega dels birrets i d’un petit detall als seus companys. Tot i això, l’acte és obert a tothom!

L’AMPA i l’escola vol convidar a familiars i alumnes de P5 a un petit pica pica en acabar les actuacions.

Aquest vídeo l’ha realitzat el pare de la Laura Rios. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.