Excursió al Palau de la Música Catalana

El proper dijous 18 de gener del 2018 els alumnes de 4t i 5è anem al Palau de la Música Catalana. Anem a escoltar: “KANTIKIPUGUI AL PALAU” Amb el cor de Cambra del Palau de la Música catalana.

Sortida de l’estadi nunicipal de Palamós a les 8:30h. Arribada: 16:30 h al mateix lloc. Cal portar: esmorzar, dinar i beguda ( en envàs no de vidre). Recordeu arribar molt puntuals, no portar diners ni objectes de valor.

“Acompanyats pels 22 cantants el Cor de cambra del Palau reviurem un munt de jocs i situacions imaginàries pròpies de l’univers dels infants. Un espectacle atrevit i divertit per gaudir de l’immensa capacitat expressiva de la nostra veu i del cant coral amb una proposta escènica i musical molt visual  de gran impacte sonor.”

Us podeu descarregar la circular informativa aquí

L’equip de mestres de 4t i 5è  i la mestra  de música.