Créixer en família. Educació Primària

I si els nens i nenes vinguessin al món amb un manual d’instruccions ?

Ser pares i mares, avui en dia, no és un paper fàcil ni existeix un manual únic que serveixi per enfocar amb èxit la tasca educativa de les famílies. Són molts els dubtes que s’han d’afrontar, com diferents les circumstàncies que envolten cada família.

Des de l’AMPA i l’escola La Vila us oferim el programa Créixer en família per pares i mares amb alumnes a Educació Primària . Aquest programa consisteix en un cicle de tallers on els pares i mares podreu intercanviar vivències. Ofereix espais de suport, virtuals i presencials, als pares i mares interessats a conèixer aspectes que puguin influir de forma positiva en la cura, l’educació i el desenvolupament dels fills i filles, convidant-los a reflexionar i a compartir les seves experiències amb altres famílies.

Els tallers Créixer en família s’ofereixen a les famílies d’educació primària. A partir del Dijous 19 d’abril de 20 a 22h a la Biblioteca de l’escola. Durada: 6 sessions. Finalitza el dijous 24 de maig. Professional dinamitzador: Pau López.

Més informació ala web Créixer en família de la Generalitat de Catalunya i al tríptic.