Concurs Tísner de creació de jocs de llengua en Català

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu 5è i 6è hem participat en el concurs Tísner de creació de jocs de llengua en Català. En aquest concurs hi ha una mostra de quatre jocs de l’escola, un per aula, que els nens i nenes han fet a les classes i representen a tots els nostres alumnes de 5è i 6è. Us informem que l’acte de lliurament de premis és el diumenge 27 de maig a Barcelona al vestíbul de l’Estació del Nord, al carrer Nàpols 42. Es lliurarà un diploma per cada nen participant i 10 premis als millors jocs de tot Catalunya. L’acte començarà a les 11h. i conclourà a la 13h. i estarà dinamitzat per l’actor i humorista Toni Albà i comptarem amb els experiments d’en Dani Jiménez.

Al ser un dia festiu, hi haurà una petita representació de l’escola per recollir els diplomes i, si s’escau, recollir els premis i us convidem a venir a vosaltres com a famílies si lliurement hi voleu assistir.

Des de la organització ens demanen saber el nombre d’assistents per tal de reservar llocs així que si com a famílies us faria gràcia assistir-hi demanem si us plau que al llarg de la setmana, com a tard el dilluns dia 14 de maig ens ho comuniqueu a les tutores. Moltes gràcies

Equip de mestres de 5è i 6è.

Circular informativa

Més informació del Concurs Tísner.