Excursió de P3 i Colònies de P4 i P5 a Mas Suro

El proper divendres 18 de maig els nens i nenes de P3 aniran d’excursió a la casa de colònies on hi haurà els nens i nenes de P4 i P5. Anirem a Mas Suro de Sant Gregori ( Girona).

Sortida a les 8:30h de l’estadi municipal i tornada al mateix lloc a les 16:30 h aproximadament. Preu 12€

Cal fer el pagament mitjançant el codi de barres de la circular i cal indicar SORTIDA P3, NOM COGNOMS de l’alumne/a a l’hora de fer el pagament. La circular us la podeu decarregar aquí. Cal retornar el comprovant d’ingrés a l’escola i grapat amb l’autorització.

Els nens i nenes de P4 i P5 anem de colònies a la casa ”Mas Suro” de Sant Gregori, els dies 17 i 18 de maig (dormir una nit). El preu final serà de 93€ , això és el cost de l’autocar + l’estada + els tallers + comissió del banc.

El mes de novembre es va fer un pagament de 45 euros. El que queda pendent de pagament són els 48€ restants. Cal fer el pagament mitjançant el codi de barres de la circular i cal indicar NOM COGNOMS, COLÒNIES I CURS de l’alumne/a a l’hora de fer el pagament. La circular us la podeu decarregar aquí.

Període de pagament de l’excursió de P3 i les colònies: del dimarts 10 al dimarts 17 d’abril (ambdós inclosos).

Cal retornar el comprovant d’ingrés en les mateixes dates.

L’equip de mestres de Comunitat de Petits.

Informació de la casa de colònies. On és la casa Mas Suro de Sant Gregori