Castanyada 2016

Aquesta setmana celebrem la castanyada a l’escola.

Divendres 28 d’octubre per la tarda farem la festa de la castanyada. Cantarem cançons i menjarem castanyes. Tots els/les alumnes que vulguin podran venir vestits de castanyers i castanyeres.

El dimecres 26 i dijous 27 d’octubre cal portar 10 castanyes amb un tall a la classe. També farem una exposició de tardor amb moniatos disfressats a l’entrada principal de l’escola. Els alumnes podran portar-los la setmana del 24 al 28 d’octubre.

Els pares i mares podran entrar a l’escola a gaudir de la festa a les 16 h de la tarda. Hi haurà parades de venda de castanyes i berenar pel viatge de final de curs.

Participeu en les activitats TAC de la castanyada a www.edu365.cat/castanyada/index.htm

No us perdeu l’audiovisual de la Festa de la Castanyada.

Dilluns 31 d’octubre i dimarts 1 de novembre són festius.

Bona castanyada a tots/es !