CARNAVAL 2017

carnaval-palamos-2017-728x1024

Avui ha arribat a la nostra escola el pregó d’en Carnestoltes, el rei dels poca-soltes, i ens ha dit les consignes que hem de complir els alumnes de l’escola els propers dies:
– Dilluns 20 de febrer per no passar gens de fred porta gorra o barret.
– Dimarts 21 de febrer l’estiu tornarà i uns pantalons curts sobre els llargs hauràs de portar.
– Dimecres 22 de febrer tots amb pijama i amb un mitjó de cada color per damunt dels pantalons quedaràs ben bufó.
– Dijous 23 de febrer i per acabar la cara t’hauràs de decorar i tots els altres detalls junts hauràs de portar.

Us podeu descarregar la circular de carnaval.

Recordeu que divendres 24 i dilluns 27 de febrer són festius per ser dies de lliure disposició.

No us perdeu totes les activitats del Carnaval de Palamós. Del 18 de febrer a l’1 de març. Tota la informació a la web de la comissió del carnaval. També ho podeu seguir per twitter.

Podeu gaudir de les activitats de carnaval de l’edu365.cat.

Activitats de Carnaval a l’escola:

Bon Carnaval a tothom !!!