Aturada de l’escola

Dimarts 3 d’octubre, ATURADA

La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre-hi com a treballadors i treballadores.

El claustre de mestres i el personal PAS de l’Escola La Vila de Palamós se suma a l’aturada general convocada per demà dimarts 3 d’octubre de 2017.

L’escola romandrà completament tancada. No hi haurà servei de menjador ni cap activitat extraescolar, ni de l’aula musical.

Les imatges d’ahir són més greus perquè moltes de les actuacions policials es van produir en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau. Sempre hem treballat a les nostres escoles partint del principi que amb violència no se solucionen els conflictes. Per tant, coherents amb aquest principi i vista l’actuació dels cossos policials estatals, hem de respondre-hi tancant l’escola. L’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el món sencer ha de ser testimoni que no ens quedarem callats i acceptarem com guanya la força davant la raó. Així doncs, demà 3 d’octubre no hi haurà classes per tal d’ensenyar que la resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure.

L’ escola anirà informant de les actuacions futures.