Ara és demà

Els mots del poeta Martí i Pol donen títol al debat sobre el futur de l’educació al nostre país que el Consell Escolar de Catalunya (CEC) promou. Ens proposem fer una reflexió sincera, en profunditat i compartida amb tots els sectors de la comunitat educativa. Us convidem a participar-hi. Ens interessa molt conèixer el vostre punt de vista sobre qüestions cabdals que afecten l’ensenyar i l’aprendre. El món educatiu de Catalunya està en ebullició, malgrat les dificultats, i això s’ha d’aprofitar per analitzar a fons els reptes que hi ha plantejats.

El marc de la reflexió està format per cinc ponències elaborades per experts. Clicant cada ponència podeu dir-hi la vostra en els debats oberts a la xarxa:

“Els pilars del sistema educatiu”
“L’arquitectura del sistema educatiu”
“El centre educatiu”
“El professorat”
“L’alumnat”

Seguiu l’actualitat del debat al perfil @consescat de Twitter. També hi podeu interactuar amb l’etiqueta #CECaraésdemà. Per acabar, us anunciem que publicarem un butlletí institucional per mantenir-vos informats del debat Ara és demà.

Us podeu descarregar la circular aquí

Lluís Font i Espinós
President del Consell Escolar de Catalunya

Via Augusta, 202-226 | 08021 Barcelona | 93 400 69 00