Agraïment dels alumnes de 5è

Els alumnes de 5è de l’escola La Vila de Palamós volen agraïr la participació de les famílies en les paneres de Nadal. Gràcies tant els pares i mares que vareu portar productes per les 6 paneres que es van sortejar en els actes de Nadal com tots els que vareu comprar números pel sorteig.

Va ser tot un èxit i es van recollir forces diners pel viatge de final de curs !

Aquí teniu l’agrïment dels alumnes. Us el podeu descarregar aquí

Nadal a la comunitat de mitjans

Els  alumnes  de  primer  i segon  van  cagar el tió  a  les  aules, després de molts de dies de donar de menjar als tions.  Van  cantar, van picar i els tions  van  cagar  regals  i  xocolatines per a tots.

Els  alumnes de  tercer  van  fer l’amic  invisible i  tots  els  alumnes  van  tenir un  regal  sorpresa.

Podeu  veure les imatges d’aquestes activitats  en les carpetes d’amic invisible i tió 2017.

Aquí podeu veure totes les fotos

Casal de l’AMPA per les Vacances de Nadal

A partir del 23 de desembre fem vacances a l’escola.
L’AMPA organitza un casal pels dies laborables de les vacances. Divendres 24 de novembre en assemblea es va acordar que AMPA garantiria la realització dels casals per cobrir ponts i vacances amb independència del nombre d’inscripcions.

Dies: 27, 28 i 29 de desembre i 2, 3, 4 i 5 de gener. Inscripcions per el casal de Nadal. Fins el 20 de desembre al següent mail: idehant@yahoo.es

Més informació a la web de l’ampa: www.ampalavila.cat/home/casaletnadal