Taller sobre l’aparell locomotor. 3r

Els dimecres 2 i 9 de maig ens van visitar un grup d’alumnes estudiants del grau d’Auxiliar d’Infermeria de l’escola Joviat de Manresa.

El taller va consistir en la projecció d’un power sobre l’aparell locomotor, les seves parts, patologies i consells de com en podem tenir cura. A continuació vam realitzar dos jocs, en un havíem de localitzar a l’esquelet els noms de diferents ossos i en l’altre representàvem situacions de la vida quotidiana on imitàvem postures correctes i incorrectes.

Volem agrair a aquests nois i noia la seva visita tan profitosa i alhora divertida.

A continuació teniu una mostra de fotos d’aquests tallers.