RECAPTE SOLIDARI D’ALIMENTS

Us recordem que la setmana vinent, els alumnes de cinquè de l’escola realitzaran un recapte solidari d’aliments, en benefici de la Fundació Rosa Oriol. Aquesta activitat, forma part d’un projecte elaborat pels propis alumnes des de l’àrea de valors socials i cívics.

Des del dilluns 9 d’abril fins el divendres 13 d’abril, i en horari de 8:55h a 9:10h aproximadament, trobareu una taula situada al porxo de l’entrada de l’escola, amb l’alumnat de cinquè, que s’encarregarà de recollir, classificar i inventariar els productes recollits.

Els productes més necessaris són:

• Llet
  • Oli de gira-sol
  • Llaunes de sardines
  • Pots de llegums
  • Tonyina
  • Sucre
  • Gel de bany

Tanmateix, i per aquells que no els vagi bé l’horari establert, el diumenge 15 d’abril, dia que es celebrarà la Festa esportiva de l’AMPA, també es recolliran aliments.

Esperem la vostra col·laboració!