Setmana Cultural a Cicle Superior

Fa dos setmanes vam celebrar les Jornades Culturals a l’escola. Els i les alumnes de Cicle Superior vam fer moltes coses. Dilluns vam decorar els passadissos amb coses relacionades amb temàtica del cine i la música. Dimarts vam començar els tallers, que consistien en fer una gimcana amb experiments, un zoòtrop i jocs visuals. Dimecres vam fer un taller d’expressió corporal, en el qual fèiem música i sons amb el nostre propi cos. Durant la setmana també vam fer un taller de cinema, on ens van explicar els orígens del cinema i ens van ensenyar alguns instruments antics que feien il·lusions òptiques. I divendres vam recitar poemes i corrandes al pati davant de tots els nens i nenes de l’escola. La setmana va ser molt divertida i ens ho vam passar d’allò més bé!!! Si voleu veure més fotos, cliqueu aquí.