REPTE SUPERAT: Tots junts hem fet possible el “Mannequin Challenge La Roureda”!!!

El fenomen Mannequin Challenge, del qual darrerament la xarxa en va plena, ha arribat aquests últims dies a la nostra escola.

I us estareu preguntant en què consisteix aquest? Doncs el Mannequin Challenge consisteix en gravar un vídeo amb tots els protagonistes immòbils, com enmig d’una escena congelada, igual que maniquins. Per a què aquest sigui més impactant, els participants han de fer valer el seu enginy per quedar-se quiets de la manera més dramàtica o divertida possible.

Nosaltres no ens conformàvem amb un petit Mannequin Challenge, i hem fet un Super Mannequin Challenge de tota l’escola, on alumnes, mestres, personal d’administració, personal de menjador, conserge, entre d’altres, hi han participat amb moltes ganes per a fer-ho realitat.

Però no ens entretinguem més parlant-ne, sigueu vosaltres mateixos els que jutgeu si ho hem aconseguit.

Esperem que us agradi tant com nosaltres n’hem gaudit realitzant-lo.

Per a poder visualitzar-lo feu clic aquí

Contrasenya: escolaroureda