Reconeixement a l’escola per la participació en el Programa SHARING TO LEARN

Per cinquè any consecutiu, la escola La Roureda rep un premi com reconeixement per la participació en el Programa SHARING TO LEARN, dut a terme durant el curs 2016/2017 amb els alumnes de tercer i quart i amb la col·laboració dels Language Assistances del institut Montserrat Colomer. Un programa amb l’objectiu principal d‘afavorir l’intercanvi entre alumnat de diferents etapes educatives i donar suport a la millora de l’expresió oral en llengua anglesa, per tal de facilitar l’accés a entorns plurilingües i pluriculturals a l’alumnat participant.

Per veure fotos feu clic aquí