OLI – CLAK

A finals del curs passat l’escola va decidir implicar-se, col.laborar i facilitar els mitjans per la recollida d’oli domèstic.
Actualment hi participen 194 famílies de la nostra escola.
Durant el primer trimestre d’aquest curs s’han recollit la següent quantitat:
VALORACIÓ:
L’important no és recollir cada divendres més clakis plens, l’ important és que de l’oli usat a casa en fem un bon ús (portar-lo a la deixalleria o amb el claki a l’escola), que és una acció que implica a tota la comunitat educativa (famílies, mestres, cuineres i monitores) i que estem col•laborant a preservar el medi ambient.
Recordeu que tots els divendres podeu portar el “claki” a la classe, els delegats encarregats de la recollida vindran a buscar els nens i nenes perquè canviïn el seu claki ple per un de buit.
Gràcies per la vostra col•laboració.

dibujo