MINIMONS

Els infants de P4 i P5 han creat el seu MINIMÓN
I què és això?
Segur que ells us ho explicarien molt millor. Però us en fem unes pinzellades.
Per començar cada infant pensa si ho vol fer sol o en companyia. Després, amb el material que tenen al seu abast, es deixen portar per la seva imaginació i comencen a crear el seu petit món.
Un cop han acabat, la decisió a vegades no és fàcil, li han de posar nom. Després, tots podem escoltar l’explicació del perquè té aquell nom i gaudir de les idees més originals. I no acaba aquí. Encara els queda temps per seguir posant vida al minimón tot jugant una estona.
Un plaer compartir moments com aquests.
I aprofitem per donar les gràcies a les famílies de l’escola per anar portant materials i coses vàries que anem demanant. Sense la vostra col.laboració no hagués estat possible.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *