Concurs Mobile History Map

Els alumnes de l’escola l’Arjau han fet moltes activitats per conèixer millor els elements patrimonials històrics, culturals i artístics de la nostra ciutat, Vilanova i la Geltrú. Sobretot s’han aproximats als llocs més pròxims a l’escola, al nostre barri, al Barri de Mar.

Alumnes de P3 fins a 6è han fet diferents activitats: visitat, entrevistat, cercat informació, fet stopmotions, gravat, fotografiat amb càmeres digitals… un munt d’activitats relacionades amb alguns dels llocs emblemàtics de la ciutat.

Aquesta feina s’ha presentat al concurs Mobile History Map (MHM).

mhm2

Mobile History Map (MHM). “És un projecte pioner del programa mSchools que potencia el treball col·laboratiu amb solucions mòbils en l’àmbit de les Humanitats. Aquesta iniciativa parteix d’una nova aplicació mòbil de geolocalització que permet als alumnes crear contingut relatiu a punts d’interès propers al seu centre educatiu i desenvolupar les seves competències digitals” Més informació a http://mhm.mobileworldcapital.com/test.txt

Voleu visiualitzar el treball presentat? Veureu informació, fotografies i vídeos (cliqueu la pestanya “vídeo”) on surten els vostres fills/es, al següent enllaç:

APORTACIONS ELEMENTS PATRIMONIALS DE VILANOVA I LA GELTRÚ. Treball de geolocalització!

mhm

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *