Visita famílies P3B

Els infants de P3B estem molt contents, fa dues setmanes que ens estan visitant les famílies a l’escola. Totes fan coses diferents: ens expliquen contes o històries, ens ensenyen fotografies dels nens i nenes quan eren més petits, ens ajuden amb les activitats que fem, ens fan dibuixos amb henna i també ens han preparat una gimcana molt divertida.

Des d’aquí vull agrair a totes les famílies la vostra implicació i donar-vos les gràcies i animar a totes les que encara heu de venir.

Els vostres fills i filles estan encantats de poder compartir moments a l’escola amb vosaltres i jo també!

A continuació us deixo l’enllaç per poder veure totes les fotos:

unadjustednonraw_thumb_5cf