Sortida del projecte Lacenet

El passat divendres, 19 de maig, els alumnes de 4t vàrem participar, a Sallent, en la festa de cloenda del projecte Lacenet “Un passeig per la Lacetània”. Primer vam fer un recorregut pels boscos propers on vàrem trobar en Sàlix i altres personatges del projecte. Finalment vàrem fer una festa conjunta amb totes les altres escoles. Ens ho vàrem passar molt bé. Si voleu aquí podeu veure algunes es fotos.

Fotos 4t A ………………….. Fotos 4t B

També podeu anar a la web del projecte i veure el video i les fotos de la festa, i també els treballs fets per les escoles participants.