Pla d’acció tutorial

. ACTUACIONS AMB LES FAMÍLIES

  • Reunió d’inici de curs
  • Entrevistes personals amb cada família
  • Lliurament d’informes

 

. ACTUACIONS AMB ELS ALUMNES (a nivell individual)

  • Traspàs d’informació en canviar el tutor
  • Registre d’assistència dels alumnes
  • Assistència a les sortides
  • Intervenció de l’EAP
  • Criteris d’organització pedagògica: aula d’acollida, audició i llenguatge, aula oberta, aula psicopedagoga
  • Tutorització individualitzada: El curs 2009/2010 es va veure la necessitat de realitzar entrevistes personalitzades amb els alumnes per tal de conèixer-los més a fons i poder-los atendre millor en diferents aspectes que no són només acadèmics. Hem decidit elaborar un document que ens ajudi a crear una línia d’escola en aquest aspecte, que ens serveixi de guia i que revisarem periòdicament.
  • Traspàs d’informació amb l’IES
  • Traspàs d’informació entre tutors

 

. ACTUACIONS AMB LES ALUMNES (a nivell de grup-classe)

  • Resolució de conflictes
  • Activitats d’educació emocional
  • Sessions d’avaluació
  • Reagrupaments d’alumnes