⬇️ Tota la informació de la preinscripció a un click ⬇️
Consulta la llista amb el número de desempat
Matrícula: Educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria: del 18 al 26 de juny
⬇️ Tota la informació de la preinscripció a un click ⬇️
Matrícula: Educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria: del 18 al 26 de juny
Als tallers d’art, a P3 hem començat a experimentar amb pintura. Barregem un parell de colors i en surt un altre de diferent!
A P5 ens ho passem bé fent ART. Utilitzem diferents tècniques artístiques.
Aquesta setmana a 1r hem realitzat diverses activitats relacionades amb la PAU,… Llegeix més»
Als tallers d’experimentació les nenes i nens de P3 gaudim amb les safates de farina i oli corporal
A P4 seguim fent activitats musicals, art i experimentació per la tarda.
Les nenes i nens de P5A iniciem el projecte: COM FER UN ROBOT!
Aquests dies, a P5B, abans… Llegeix més»
A P3 hem tingut una gran sorpresa quan hem tornat de vacances. Teníem classes noves! Les mestres han canviat el mobiliari de les classes i tenim material i joguines noves. Ens agrada molt!
P4 també ens hem trobat material nou a les classes. No hem canviat… Llegeix més»
Compartim amb vosaltres un article publicat al Diari de l’Educació que defineix molt bé com ha de ser l’aprenentatge de les matemàtiques.
MATEMÀTIQUES PER A L’ALLIBERAMENT
“Com a part del dret a una educació de qualitat cal posar l’accent en el dret a una educació matemàtica de qualitat. Una matemàtica crítica que ajudi a la transformació personal. Una matemàtica que no reprimeixi i inhibeixi, sinó que alliberi la persona i l’ajudi a consolidar la revolució ideològica i social.”
Josep Callís i Franco
Aquest divendres, als Ambients del grup de petits, va sorgir una obra de titelles improvisada. La voleu veure?
Els de P4, aquesta setmana a música, toquem instruments. Semblem una orquestra, oi?
El grup de petits dins dels ambients tenim varis espais de moviment, en els quals s’afavoreix la integració del moviment i el recolliment (activitat tranquil·la). L’activitat més intensa l’oferim a les hores de psico, cada grup hi anem una sessió a la setmana. Amb la psicomotricitat volem obtenir tres finalitats:
|
Els de 1r aquesta setmana, al pla de treball, ens hem trobat tot de propostes relacionades amb Sant Jordi! Estarem un parell de setmanes fent-les.
En una proposta podem fer una rosa; hem trobat material divers i cada un fem una rosa amb el material que volem. També podem fer un punt de llibre, titelles i un sobre per desar-ho tot. Aquesta setmana treballarem un poema i la setmana vinent, al pla de treball, farem dibuixos de cada estrofa i l’escriurem. Tenim també diversos sudokus per fer on hi surten els personatges principals de la llegenda, castells i cavallers. Ah! I un mandala per pintar i uns passatemps relacionats amb els personatges de la llegenda!
Els de 3r fem papiroflèxia |
5è hem visitat l’escola Municipal d’Art de Llagostera i hem fet un taller de fabricació de paper amb els artesans SASTRESPAPERERS de Banyoles, la Mamen i en Toni.
Els alumnes de 6è construïm i manipulem el metre cúbic.
|
El claustre de mestres, seguint amb la formació interna, ens hem trobat aquest dissabte per fer un taller d’acompanyament emocional amb la Fabiana Pérez Marset – psicòloga, terapeuta Gestalt, formada en Constel·lacions Familiars i Psicologia Sistèmica, Educadora Social i Mediadora en l’Àmbit Socioeducatiu i Comunitari (Rosa Sensat i UAB) -.
|
El passat divendres 6 d’abril va ser el Dia Mundial de l’Activitat Física i el lema d’enguany era “més actius cada dia”. Els alumnes de l’escola Lacustària fem diferents activitats per potenciar l’activitat física i la salut.
Els alumnes de 3r són els dinamitzadors dels PATIS ACTIUS del grup de mitjans. Aquí us expliquen breument el seu funcionament:
Alguns alumnes del grup de grans us expliquen què fan ells i elles per ser més actius cada dia: