AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 9 al 13 d’abril)

Aquest divendres, als Ambients del grup de petits, va sorgir una obra de titelles improvisada. La voleu veure?

Els de P4, aquesta setmana a música, toquem instruments. Semblem una orquestra, oi?

El grup de petits dins dels ambients tenim varis espais de moviment, en els quals s’afavoreix la integració del moviment i el recolliment (activitat tranquil·la).

L’activitat més intensa l’oferim a les hores de psico, cada grup hi anem una sessió a la setmana.

Amb la psicomotricitat volem obtenir tres finalitats:

• Desenvolupament de la creativitat. Creació.
  • Desenvolupament de la comunicació.
  • Descentració (la psico ajuda a l’infant a desenvolupar la capacitat de pensar)

Els de 1r aquesta setmana, al pla de treball, ens hem trobat tot de propostes relacionades amb Sant Jordi! Estarem un parell de setmanes fent-les.

En una proposta podem fer una rosa; hem trobat material divers i cada un fem una rosa amb el material que volem. També podem fer un punt de llibre, titelles i un sobre per desar-ho tot. Aquesta setmana treballarem un poema i la setmana vinent, al pla de treball, farem dibuixos de cada estrofa i l’escriurem. Tenim també diversos sudokus per fer on hi surten els personatges principals de la llegenda, castells i cavallers. Ah! I un mandala per pintar i uns passatemps relacionats amb els personatges de la llegenda!

Els de 3r fem papiroflèxia

5è hem visitat l’escola Municipal d’Art de Llagostera i hem fet un taller de fabricació de paper amb els artesans SASTRESPAPERERS de Banyoles, la Mamen i en Toni.

Els alumnes de 6è construïm i manipulem el metre cúbic.

El claustre de mestres, seguint amb la formació interna, ens hem trobat aquest dissabte per fer un taller d’acompanyament emocional amb la Fabiana Pérez Marset – psicòloga, terapeuta Gestalt, formada en Constel·lacions Familiars i Psicologia Sistèmica, Educadora Social i Mediadora en l’Àmbit Socioeducatiu i Comunitari (Rosa Sensat i UAB) -.