AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 8 al 12 de gener)

Els alumnes de les dues classes de P5 alguns dies, després del pati, ens barregem per treballar junts fent uns ambients interaula. Les propostes d’aprenentatge que realitzem estan enfocades al treball de llengua, matemàtiques i motricitat fina.

A 1r seguim treballant la descomposició dels 10 primers nombres. Avui hem vivenciat la descomposició del 6 al 10. També hem agafat els reglets que representaven el nombre de nens que érem a cada grup.

A 5è hem fet una visita a la deixalleria. Hem treballat en diferents grups la classificació dels residus.