AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 5 al 9 de març)

A P5 cada setmana fem tallers de creativitat, d’expressió corporal, de llum i ombres i d’experimentació.

Aquesta setmana hem fet fang en un dels tallers de creativitat i a l’aula de llum hem dibuixat a la taula de llum, hem experimentat amb pintura fluorescent i hem jugat amb uns cotxes lluminosos.

A primer estem treballant el projecte de QUI SÓC JO i ens expliquem qui és la nostra família, què ens agrada, com som físicament… Aquests dies estem descobrim com podrem saber a finals de curs si hem crescut.

A 5è treballem, per grups, llengua manipulativa

Com sabeu, aquesta setmana s’ha celebrat el Dia Internacional de les Dones. A l’escola n’hem parlat a les aules. Estem preparant un article on us explicarem què hem fet a cada curs.