AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 28 de maig a l’1 de juny)

Els nens i nenes de 2n ens han fet apadrinament lector i digital als nens i nenes de P3. Ens han explicat contes amb titelles i ens han ensenyat uns jocs molt divertits a la tablet. Ens ho hem passat genial!

Aquesta setmana a 3r hem buscat diferents maneres de calcular  la nostra alçada…Dins el  projecte del cos humà busquem dades sobre nosaltres per  treballar l estadística.

Aquesta setmana els mitjans hem anat sobre rodes a Educació Física!

Els de 1r hem fet l’apadrinament digital amb els companys de 4t i ens han ensenyat aplicacions molt divertides a les tauletes!

Els de 5è vam anar als Aiguamolls de l’Empordà d’excursió i també el treballem com a projecte.

6è hem anat de colònies al Delta de l’Ebre i Portaventura.

El divendres els representants d’Escola Verda de 3r i 5è curs de l’escola Lacustària vam assistir a una trobada amb representants d’altres Escoles Verdes de la comarca del Gironès.