AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 27 de novembre a l’1 de desembre)

Dimarts els nens i nenes de P3 vam fer una sortida pel poble per anar a buscar pinyes i pals
 Aquesta setmana a 3r hem començat a fer les entrevistes relacionades amb el Carrilet.. Una experiència molt enriquidora!

Els MITJANS hem començat els AMBIENTS / TALLERS

Els alumnes de 5è hem vivenciat el metre quadrat i l’hem plasmat de diverses formes: mesurant, amb cordes, amb cinta adhesiva…

Avui a l’escola s’ha fet una trobada de la xarxa local de l’Escola Nova 21. Ens hem trobat representants dels grups impulsors de les diferents escoles de la xarxa de la Selva, la qual en formem part. Hem reflexionat sobre la implicació de les famílies a l’hora de crear la visió de centre.